Opiskelen

Opiskelen

torstai 12. toukokuuta 2016

Koko viikko ollaan oltu maalailemassa yhtä omakotitaloa Hirsimäessä.

Näillä näkymin siellä vietetään koko loppu työssäoppi. :)

torstai 28. huhtikuuta 2016

Tänään lakkasin portaitten kaiteen pariin kertaan, ja pistin akryylimassaa kohtiin jotka sitä kaipasivat.

Kittasin myös hieman yhtä seinänpätkää.

tiistai 26. huhtikuuta 2016

Blogia on jälleen unohtunut kirjoittaa, mutta töissä menee ihan mukavasti.

On tehty kaikkea nauhottamisesta tasoitukseen ja maalauksesta hiomiseen.

Työmaa on pysynyt samana, eli Poltinahon Creme.

tiistai 22. maaliskuuta 2016

Blogia on unohtunut kirjoittaa, sen verran on ollut työntäyteistä menoa.

Keskuspihassa yhdessä asunnossa maalattiin kaikki katot, osa seinistä, patterit ja lattialistat.
Plussana oli kaunis näkymä kirkolle/torille. :)

Nyt on meneillään Hallituskadulla isompi projekti - kaikki katot ja seinät maalataan.
Pari ensimmäistä päivää meni tapettia poistellessa ja tänään päästiin kittaamaan.

perjantai 26. helmikuuta 2016

Päivä 9

Nyt on sitten Poltinaholla hommat saatu tehtyä ja voi hyvin mielin lähteä viettämään lomaa! :)

keskiviikko 24. helmikuuta 2016

Päivät 6, 7 & 8

Tämä viikko on kulunut tapettia poistaessa, seiniä kittaillessa ja pohjamaalatessa.

perjantai 19. helmikuuta 2016

torstai 18. helmikuuta 2016

Päivä 4

Tänään meni aamu välineitä kerätessä ja sitten päästiinkin Poltinaholle erääseen asuntoon poistamaan eteisen tapetteja.

Siitä sitten jatketaan huomenna!

keskiviikko 17. helmikuuta 2016

Päivät 1, 2 & 3

Nyt on sitten kolme päivää työssäoppia takana.

Ensimmäiset kaksi päivää oltiin luokkatoverin Jarin kanssa Cremellä, ekana päivänä seinien korjausmaalausta ja hirsiin saunasuojan laittoa.

Toisena päivänä ikkunankarmien korjausmaalausta.

Tänään sitten päästiin hallille töihin, vessan katon ja seinänpätkien maalausta & pannuhuoneessa pientä maalausta.
Loppupäivästä myös maalattiin yhden oven karmit.
Työskentely oli aikalailla itsenäistä, mikä on aika mukava asia, oppii paremmin itse miettimään.

Huomenna olisi luultavasti tarkoitus lähteä johonkin Poltinaholla sijaitsevaan asuntoon työskentelemään. :)

torstai 11. helmikuuta 2016

Työssäoppimisjakso alkaa maanantaina, paikkana Kirvestyöt Timo Sollo Oy

torstai 4. helmikuuta 2016

Ensimmäinen blogikirjoitus




















                                    Työssäoppimispaikka ei ole vielä tiedossa. :)
                                    Sorry.