I13mppulkkinen
Opiskelen
perjantai 26. helmikuuta 2016
Päivä 9
Nyt on sitten Poltinaholla hommat saatu tehtyä ja voi hyvin mielin lähteä viettämään lomaa! :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti