I13mppulkkinen
Opiskelen
torstai 12. toukokuuta 2016
Koko viikko ollaan oltu maalailemassa yhtä omakotitaloa Hirsimäessä.
Näillä näkymin siellä vietetään koko loppu työssäoppi. :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti