I13mppulkkinen
Opiskelen
torstai 12. toukokuuta 2016
Koko viikko ollaan oltu maalailemassa yhtä omakotitaloa Hirsimäessä.
Näillä näkymin siellä vietetään koko loppu työssäoppi. :)
Uudemmat tekstit
Vanhemmat tekstit
Etusivu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)