Blogia on unohtunut kirjoittaa, sen verran on ollut työntäyteistä menoa.
Keskuspihassa yhdessä asunnossa maalattiin kaikki katot, osa seinistä, patterit ja lattialistat.
Plussana oli kaunis näkymä kirkolle/torille. :)
Nyt on meneillään Hallituskadulla isompi projekti - kaikki katot ja seinät maalataan.
Pari ensimmäistä päivää meni tapettia poistellessa ja tänään päästiin kittaamaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti