Koko viikko ollaan oltu maalailemassa yhtä omakotitaloa Hirsimäessä.
Näillä näkymin siellä vietetään koko loppu työssäoppi. :)
I13mppulkkinen
Opiskelen
torstai 12. toukokuuta 2016
torstai 28. huhtikuuta 2016
tiistai 26. huhtikuuta 2016
tiistai 22. maaliskuuta 2016
Blogia on unohtunut kirjoittaa, sen verran on ollut työntäyteistä menoa.
Keskuspihassa yhdessä asunnossa maalattiin kaikki katot, osa seinistä, patterit ja lattialistat.
Plussana oli kaunis näkymä kirkolle/torille. :)
Nyt on meneillään Hallituskadulla isompi projekti - kaikki katot ja seinät maalataan.
Pari ensimmäistä päivää meni tapettia poistellessa ja tänään päästiin kittaamaan.
Keskuspihassa yhdessä asunnossa maalattiin kaikki katot, osa seinistä, patterit ja lattialistat.
Plussana oli kaunis näkymä kirkolle/torille. :)
Nyt on meneillään Hallituskadulla isompi projekti - kaikki katot ja seinät maalataan.
Pari ensimmäistä päivää meni tapettia poistellessa ja tänään päästiin kittaamaan.
perjantai 26. helmikuuta 2016
Päivä 9
Nyt on sitten Poltinaholla hommat saatu tehtyä ja voi hyvin mielin lähteä viettämään lomaa! :)
keskiviikko 24. helmikuuta 2016
perjantai 19. helmikuuta 2016
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)