Opiskelen

Opiskelen

tiistai 26. huhtikuuta 2016

Blogia on jälleen unohtunut kirjoittaa, mutta töissä menee ihan mukavasti.

On tehty kaikkea nauhottamisesta tasoitukseen ja maalauksesta hiomiseen.

Työmaa on pysynyt samana, eli Poltinahon Creme.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti