I13mppulkkinen
Opiskelen
tiistai 26. huhtikuuta 2016
Blogia on jälleen unohtunut kirjoittaa, mutta töissä menee ihan mukavasti.
On tehty kaikkea nauhottamisesta tasoitukseen ja maalauksesta hiomiseen.
Työmaa on pysynyt samana, eli Poltinahon Creme.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti